Η ΓΓΑ ανακοίνωσε την Τετάρτη τις επιχορηγήσεις των αθλητικών ομοσπονδιών για το 2017, με την πιθανότητα να υπάρχουν τροποποιήσεις στα ποσό που δόθηκε σε καθεμία εξ αυτών.

Συγκριτικά με το 2016, σε όλες τις ομοσπονδίες δόθηκαν περισσότερα χρήματα από την Πολιτεία. Η ΚΟΕ ήταν η περισσότερο ωφελημένη, καθώς από τα περσινά 2.057.000 πήγε στα 2.310.000 ευρώ, ενώ ο στίβος είναι ο πιο αδικημένος, αφού από τα 2.896.000 του 2016 πήρε 24.000 αύξηση, ενώ η γυμναστική από τις 910.000 πήγε στο 1.000.000 ευρώ.
Αναλυτικά:

πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/anakoinwthikan-oi-epixorigiseis-twn-athlitikwn-omospondiwn/3339372
Συγκριτικά με το 2016, σε όλες τις ομοσπονδίες δόθηκαν περισσότερα χρήματα από την Πολιτεία. Η ΚΟΕ ήταν η περισσότερο ωφελημένη, καθώς από τα περσινά 2.057.000 πήγε στα 2.310.000 ευρώ, ενώ ο στίβος είναι ο πιο αδικημένος, αφού από τα 2.896.000 του 2016 πήρε 24.000 αύξηση, ενώ η γυμναστική από τις 910.000 πήγε στο 1.000.000 ευρώ.
Αναλυτικά:
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/anakoinwthikan-oi-epixorigiseis-twn-athlitikwn-omospondiwn/3339372
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.