Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

«Οι Καβς είναι η χειρότερη ομάδα που έχω δει εδώ και πολύ καιρό»

Καβαλίερς

Την άποψη πως οι Κλίβελαντ Καβαλίερς είναι η χειρότερη ομάδα που έχουν αντιμετωπίσει τον τελευταίο καιρό οι Σαν Αντόνιο Σπερς, εξέφρασε ο δημοσιογράφος Τζεφ ΜακΝτόναλντ.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο επικεφαλής του ρεπορτάζ των «σπιρουνιών» στην εφημερίδα «San Antonio Express-News», οι πρωταθλητές έδειξαν χειρότερο αγωνιστικό πρόσωπο ακόμη και σε σχέση με τους Νιου Γιορκ Νικς.
«Αυτή ήταν η χειρότερη ομάδα που έχω δει εδώ και πολύ καιρό. Και θυμίζω ότι οι Σπερς πολύ πρόσφατα έπαιξαν με τους Νικς…», τόνισε με νόημα ο ΜακΝτόναλντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.