Ιδιαίτερα εκνευρισμένος με την αγωνιστική συμπεριφορά της ομάδας του εμφανίστηκε αμέσως μετά το τέλος του αγώνα με τους Τίμπεργουλβς ο Πολ Τζορτζ.
«Θα έπρεπε να έχουμε μια πιο επαγγελματική προσέγγιση και να υπερασπιστούμε την έδρα μας, ειδικά όταν παίζουμε με μια ομάδα που δε θα είναι καν στα πλέι-οφ. Θα πρέπει ως ομάδα να έχουμε κότσια», ανέφερε αρχικά ο 26χρονος σμολ φόργουορντ και συνέχισε:
«Δεν υπάρχει αίσθηση ανάγκης για νίκη, κανένας αγωνιστικός εγωισμός. Τα αποδυτήρια μας μοιάζουν σαν να μην είναι αρκετά… νευριασμένα», υπογράμμισε ο Τζορτζ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.