Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Κερ: «Μου αρέσει η “κοιλιά” που έχουμε κάνει στην απόδοσή μας!»

Στιβ Κερ

Συνήθως η πτώση στην απόδοση των ομάδων δε χαροποιεί ιδιαίτερα τους προπονητές τους. Ο Στιβ Κερ και σε αυτή την περίπτωση είπε να κάνει τη διαφορά
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο head coach των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, το ντεφορμάρισμα των «πολεμιστών» δεν είναι κατ’ ανάγκην κάτι κακό!
«Αυτό ίσως ακουστεί τρελό, αλλά μου αρέσει. Χρειάζεται να αντιμετωπίσουμε κάποιες δυσκολίες. Τώρα συμβαίνει αυτό, ίσως για πρώτη φορά σε 2,5 χρόνια σε κανονική περίοδο. Αυτές οι αντιξοότητες μπορούν να βοηθήσουν. Όλο αυτό σε αναγκάζει επανεξετάσεις όσα κάνεις», υπογράμμισε ο πάλαι ποτέ γκαρντ των Σικάγο Μπουλς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.