Η χθεσινή «μάχη» μεταξύ Ρόκετς και Πέλικανς ήταν ιδιαίτερα σκληρή, με το παιχνίδι να ξεπερνά σε αρκετές περιπτώσεις τα όρια του λεγόμενου «physical game».
Μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο ΝτεΜάρκους Κάζινς εξέφρασε τα παράπονα του για τη συμπεριφορά του Ράιαν Άντερσον, κατηγορώντας τον ούτε λίγο ούτε πολύ για flopping.
«Flop, review, flop, review, flop, review», δήλωσε μιλώντας σε δημοσιογράφους ο σέντερ των Νιου Ορλίνς Πέλικανς, με τον πάουερ φόργουορντ των Τεξανών να απαντά:
«Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε μια εβδομάδα όπου σκίστηκε το χείλος μου και ένας αγκώνας βρέθηκε στο πρόσωπό μου».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.