Το γεγονός ότι ο τραυματισμός που έχει υποστεί δεν τον προβληματίζει ιδιαίτερα, υποστήριξε σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «San Jose Mercury News» ο Κέβιν Ντουράντ.
Μιλώντας στο δημοσιογράφο, Άντονι Σλέιτερ, ο σμολ φόργουορντ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς σύγκρινε τη δοκιμασία που περνάει τώρα, με τις αποδοκιμασίες που δέχτηκε από το κοινό -κυρίως των Θάντερ- νωρίτερα στη σεζόν.
«Θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερη η κατάσταση. Πονάει το γόνατο μου. Πολλοί παίκτες πέρασαν κάτι ανάλογο φέτος, υπήρχαν πολλοί τραυματισμοί. Εγώ έφτασα να αποδοκιμάζομαι παίζοντας μπάσκετ, που είναι μια πολύ ιδιαίτερη κατάσταση. Οπότε είμαι ΟΚ, η οικογένεια μου είναι καλά, κάνω αυτό που θέλω καθημερινά, άρα είναι όλα καλά», ανέφερε ο «KD».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.