Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Παρέμβαση της λίγκας για τις απουσίες των παικτών λόγω ξεκούρασης

Λαβ Λεμπρόν Ίρβινγκ
Θέση για το ζήτημα που προέκυψε τις τελευταίες ημέρες με αφορμή την απόφαση των Καβαλίερς να ξεκουράσουν τους big-3 στο παιχνίδι με τους Κλίπερς, έλαβε ο Άνταμ Σίλβερ.
Σε επιστολή που απέστειλε στις ομάδες, ο κομισάριος του NBA δεν φάνηκε ιδιαίτερα χαρούμενος για το φαινόμενο αυτό, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για παιχνίδια που μεταδίδονται παναμερικανικά.
«Πρόκειται για ένα εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα για τη λίγκα μας. Το συγκεκριμένο θέμα θα συζητηθεί στο διοικητικό συμβούλιο του NBA της 6ης Απριλίου και είναι πιθανό να υπάρχουν στο εξής συγκεκριμένες ποινές όταν η λίγκα δεν ενημερώνεται έγκαιρα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο έμπειρος παράγοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.