Κλειστοί σταθμοί Τετάρτη, Πέμπτη, Σάββατο, Κυριακή και Δευτέρα.
Κλειστοί είναι σήμερα Τετάρτη και αύριο Πέμπτη οι σταθμοί του μετρό «Περιστέρι» και «Κεραμεικός», για την τοποθέτηση μηχανημάτων είσπραξης ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.
Το Σαββατοκύριακο, κλειστοί θα είναι οι σταθμοί του Μετρό στην Ανθούπολη και το Αιγάλεω, πάλι λόγω τεχνικών εργασιών για το ηλεκτρονικό κόμιστρο.
Ο σταθμός «Ανθούπολη» μάλιστα θα μείνει κλειστός και τη Δευτέρα.
πηγή: skai.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.