Στο πόσο δεμένη είναι και πάλι η Εθνική ομάδα αναφέρθηκε ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος μετά την ισοπαλία στο Βέλγιο, ενώ έριξε το βάρος στο μεγάλο ματς στην έδρα της Βοσνίας.

Ευχαριστημένος κυρίως για την υγεία που βγάζει και πάλι η Εθνική ομάδα εμφανίστηκε ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος. Μιλώντας στην εκπομπή του ΣΚΑΪ «Στον δρόμο για το Μουντιάλ», ο αμυντικός της Ντόρτμουντ αναφέρθηκε στο οικογενειακό κλίμα που υπάρχει στην «γαλανόλευκη» κι έριξε το βάρος στο κομβικό ματς απέναντι στην Βοσνία που ακολουθεί.
«Η αποψινή εμφάνιση έδειξε πως αρχίσαμε να βρίσκουμε αυτό που χάσαμε. Ήμασταν μια μεγάλη οικογένεια. Εγώ είχα ξαναπεί πως στόχος δεν ήταν να περάσουμε στο Μουντιάλ αλλά να ξαναγίνουμε ομάδα.
Παίξαμε για το αποτέλεσμα, πετύχαμε γκολ, όμως είναι πολύ δύσκολο να παίζεις για 30λεπτά με δέκα παίκτες σε αυτή την έδρα. Έτσι μετά από μία εξαιρετική ενέργεια του αντίπαλου ήρθε το 1-1. Πήραμε έναν βαθμό όμως δεν θα σημαίνει τίποτα αν δεν πάρουμε αποτέλεσμα στην Βοσνία. Το ματς στην Βοσνία θα κρίνει πολλά. Δεν σημαίνει ότι αν χάσουμε θα συμβεί κάτι, όμως είναι ένα μεγάλο βήμα.
Θέλω να πω ευχαριστώ σε όσους Έλληνες ήταν εδώ. Σήμερα ήταν μια σημαντική μέρα για την Ελλάδα. Ελπίζω να δώσαμε λίγη χαρά στους Έλληνες αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Χρόνια πολλά Ελλάδα, χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/papastathopoulos-imastan-oikogeneia-to-megalo-bima-kodra-stin-bosnia/3344066
Ευχαριστημένος κυρίως για την υγεία που βγάζει και πάλι η Εθνική ομάδα εμφανίστηκε ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος. Μιλώντας στην εκπομπή του ΣΚΑΪ «Στον δρόμο για το Μουντιάλ», ο αμυντικός της Ντόρτμουντ αναφέρθηκε στο οικογενειακό κλίμα που υπάρχει στην «γαλανόλευκη» κι έριξε το βάρος στο κομβικό ματς απέναντι στην Βοσνία που ακολουθεί.
«Η αποψινή εμφάνιση έδειξε πως αρχίσαμε να βρίσκουμε αυτό που χάσαμε. Ήμασταν μια μεγάλη οικογένεια. Εγώ είχα ξαναπεί πως στόχος δεν ήταν να περάσουμε στο Μουντιάλ αλλά να ξαναγίνουμε ομάδα.
Παίξαμε για το αποτέλεσμα, πετύχαμε γκολ, όμως είναι πολύ δύσκολο να παίζεις για 30λεπτά με δέκα παίκτες σε αυτή την έδρα. Έτσι μετά από μία εξαιρετική ενέργεια του αντίπαλου ήρθε το 1-1. Πήραμε έναν βαθμό όμως δεν θα σημαίνει τίποτα αν δεν πάρουμε αποτέλεσμα στην Βοσνία. Το ματς στην Βοσνία θα κρίνει πολλά. Δεν σημαίνει ότι αν χάσουμε θα συμβεί κάτι, όμως είναι ένα μεγάλο βήμα.
Θέλω να πω ευχαριστώ σε όσους Έλληνες ήταν εδώ. Σήμερα ήταν μια σημαντική μέρα για την Ελλάδα. Ελπίζω να δώσαμε λίγη χαρά στους Έλληνες αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Χρόνια πολλά Ελλάδα, χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/papastathopoulos-imastan-oikogeneia-to-megalo-bima-kodra-stin-bosnia/3344066
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.