Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Έκανε πλάκα στην Μακάμπι και… κοιτάει πιο ψηλά ο Ολυμπιακός!

Έκανε πλάκα στην Μακάμπι και… κοιτάει πιο ψηλά ο Ολυμπιακός

Ο Ολυμπιακός μπορεί να αγωνίστηκε ξανά χωρίς τον Σπανούλη, όμως ήταν ιδιαίτερα σοβαρός κόντρα στη Μακάμπι Τελ Αβίβ, της οποίας επιβλήθηκε με 71-82 και έτσι εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την ήττα της Ρεάλ Μαδρίτης από την Γαλατάσαραϊ.
Να τονιστεί πως πέντε παίκτες των πρωταθλητών Ελλάδας τελείωσαν την αναμέτρηση με διψήφιο αριθμό πόντων, με τον Γκριν να είχε 16, τους Πρίντεζη και Λοτζέσκι να είχαν από 15, τον Γουότερς 14 και τον Παπανικολάου να σταματά στους 11.  Από την «ομάδα του λαού», ξεχώρισε ο Λάντσμπεργκ με 17 πόντους. 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.