Οι Νιου Γιορκ Νικς επικράτησαν τα ξημερώματα της Τρίτης στο ματς με τους Πίστονς, όμως πολλοί φίλοι των Νεοϋορκέζων… στεναχωρήθηκαν.
Δεν είναι λίγοι οι οπαδοί της ομάδας του «μεγάλου μήλου» που εξέφρασαν μέσω των social media την άποψη ότι πρέπει οι Νικς να χάνουν συνεχώς, προκειμένου να αυξήσουν τις πιθανότητές τους για ένα καλύτερο pick στο draft του Ιουνίου.
Ποια είναι όμως η άποψη του Καρμέλο Άντονι; «Μπορούν να έρθουν και να παίξουν εκείνοι», ανέφερε με νόημα μιλώντας στο δημοσιογράφο Ίαν Μπέγκλεϊ ο σμολ φόργουορντ της Νέας Υόρκης…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.