Ο Ολυμπιακός δέχθηκε γκολ οφσάιντ, αλλά έβγαλε ψυχή, γύρισε το ματς με Ρομαό-Φορτούνη και με νίκη 2-1 επί του Ατρομήτου πήρε θριαμβευτική πρόκριση για τα ημιτελικά του Κυπέλλου! Αποβλήθηκε στο τέλος ο Ντα Κόστα...
Σπουδαία πρόκριση για τον Ολυμπιακό, ο οποίος πέρασε το εμπόδιο του Ατρομήτου και στάθηκε συνεπής στο… ραντεβού του Παναθηναϊκό, ΠΑΟΚ και ΑΕΚ στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος. Οι Ερυθρόλευκοι βρέθηκαν πίσω στο σκορ από γκολ του Ντάουντα που δεν έπρεπε να μετρήσει, όμως έκαναν επική ανατροπή με γκολ των Ρομαό και Φορτούνη. Έχασαν, ωστόσο, τον Ντα Κόστα που αποβλήθηκε.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/383384/me-magkia-protathliti-stoys-4-toy-kypelloy-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.