Οι σταθμοί «Χαλάνδρι» και «Δουκίσσης Πλακεντίας» θα συνδέονται μέσω της λεωφορειακής γραμμής Χ3
Κλειστοί θα μείνουν και την Κυριακή πέντε σταθμοί του Mετρό, προκειμένου να εκτελεστούν τεχνικές εργασίες για την εγκατάσταση του νέου συστήματος αυτόματου εισιτηρίου.Πρόκειται για του σταθμούς: «Άγιος Αντώνιος», «Άλιμος» και «Ελληνικό» της γραμμής 2, και τους σταθμούς «Αμπελόκηποι» και «Χαλάνδρι» της γραμμής 3.
Η κίνηση των συρμών στη γραμμή 2 θα γίνεται μεταξύ των σταθμών «Ανθούπολη» και «Αργυρούπολη».
Οι σταθμοί «Χαλάνδρι» και «Δουκίσσης Πλακεντίας» θα συνδέονται μέσω της λεωφορειακής γραμμής Χ3 και οι σταθμοί «Αργυρούπολη» και «Ελληνικό» μέσω της λεωφορειακής γραμμής Χ4.
http://www.protothema.gr/greece/article/659543/oi-stathmoi-tou-metro-pou-tha-einai-kleistoi-tin-kuriaki-/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.