Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Κίνδυνος «ηλεκτροπληξίας» στην κυβέρνηση με τις πιέσεις των θεσμών για την ΔΕΗ

LIGHT SWITCH
Κίνδυνος «ηλεκτροπληξίας» ελλοχεύει για το εσωτερικό της κυβέρνησης, εξαιτίας των απαιτήσεων από τους Θεσμούς να «τρέξει» άμεσα η πώληση του 40% της ΔΕΗ. Το θέμα που ανέκυψε το τελευταίο διάστημα από την πλευρά των δανειστών έχει προκαλέσει εντάσεις στο εσωτερικό της κυβέρνησης και διαφορετικές γραμμές σχετικά με την κατάληξη της διαπραγμάτευσης επί του θέματος.
Πηγές από την διαπραγματευτική ομάδα της κυβέρνησης χαρακτηρίζουν «αναγκαίο κακό» την πώληση μονάδων της ΔΕΗ, προκειμένου να διασωθούν άλλα κομμάτια από τις απαιτήσεις των δανειστών, όπως είναι το Ασφαλιστικό ή τα εργασιακά. Ωστόσο, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι όποια και αν είναι τελικά η συμφωνία αυτή δεν μπορεί να πλήττει το δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ, όπως και να θέτει σε κίνδυνο την επάρκεια ρεύματος της χώρας.
Υπό αυτές τις συνθήκες, οι διαπραγματεύσεις κινούνται στο να ανεβρεθεί το καλύτερο σχήμα ώστε να ικανοποιηθούν και οι δύο πλευρές. Δεδομένο θεωρείται ότι όποια και να είναι η τελική λύση το αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι ο περιορισμός της ΔΕΗ στην αγορά ενέργειας μετά την πώληση ηλεκτροπαραγωγικών μονάδων της εταιρίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.