Προηγήθηκε, στις 3 Φεβρουαρίου 2017, η δημοσίευση της ανάκλησης της προκήρυξης του διαγωνισμού στο ΦΕΚ, κατά εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ, και το επόμενο βήμα είναι η επιστροφή των χρημάτων που καταβλήθηκαν στα δημόσια ταμεία. Η τροπολογία, με την υπογραφή των υπουργών Νίκου Παππά και Ευκλείδη Τσακαλώτου, κατατέθηκε στη Βουλή ώστε τα χρήματα να επιστραφούν στις τέσσερις εταιρείες. Στην περίπτωση που υπάρχουν οφειλές των εταιρειών προς το Δημόσιο, όπως π.χ., η υποχρέωση καταβολής τιμήματος για τις συχνότητες (2011-2014), θα γίνουν συμψηφισμοί. O ANT1 θα πάρει πίσω 25 εκατ. ευρώ, όσα περίπου και η Άλτερ Έγκο του Βαγγέλη Μαρινάκη, 20 εκατ. ευρώ η Dimera Media του Ιβάν Σαββίδη και περίπου 14,5 εκατ. ευρώ ο ΣΚΑΪ.
Να σημειωθεί ότι από την τηλεόραση βεβαιώθηκαν από τον ειδικό φόρο 76 εκατ. ευρώ το 2016 και εισπράχθηκαν 59 εκατ. ευρώ, ενώ οφείλονται άλλα 17 εκατ. ευρώ. Από το ΕΣΡ βεβαιώθηκαν 5,3 εκατ. ευρώ τα έτη 2015 και 2016 και εισπράχθηκαν 3 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.