Ολοκληρώθηκε στην Ρώμη η Σύνοδος Κορυφής για τα 60 χρόνια από την υπογραφή της Συνθήκης, το 1957.
Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ντόναλντ Τουσκ κάλεσε σήμερα τους 27 αρχηγούς των κρατών μελών της Ένωσης να «αποδείξουν» ότι είναι οι «ηγέτες της Ευρώπης» σε ομιλία του στην πανηγυρική Σύνοδο για τα 60 χρόνια από την υπογραφή των ευρωπαϊκών συνθηκών, στο Καπιτώλιο της Ρώμης.
«Η Ευρώπη πρέπει να είναι ενωμένη ή δεν θα υπάρχει καθόλου», δήλωσε κατά την ομιλία του που προηγήθηκε της υπογραφής της Διακήρυξης της Ρώμης. Ο κ. Τουσκ, αναφέρθηκε στις αξίες της Ευρώπης, όπως είναι η ελευθερία, η αξιοπρέπεια, η δημοκρατία και η ανεξαρτησία.
«Περισσότερα από τα μισά χρόνια της ζωής μου έζησα πίσω από το σιδηρούν παραπέτασμα και απαγορευόταν ακόμα και να ονειρευτείς αυτές τις αξίες», υπογράμμισε.
Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου ανέφερε, επίσης, ότι δε «φτάνει να διαμαρτυρόμαστε κατά των πολλών ταχυτήτων», τονίζοντας τη σημασία του σεβασμού των «κοινών κανόνων», όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η ελευθερία του λόγου και το κράτος δικαίου. Αυτά είναι τα πραγματικά θεμέλια της Ευρώπης».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.