Καταθέσεις ύψους 4 δισεκατομμυρίων ευρώ έχουν φύγει από το τραπεζικό σύστημα από την αρχή του έτους, σύμφωνα με την «Καθημερινή», εξαιτίας της αβεβαιότητας που προκαλεί η μη ολοκλήρωση της αξιολόγησης.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, σε διάστημα ούτε τριών μηνών έχει ουσιαστικά χαθεί μεγάλο μέρος των καταθέσεων που εισήλθαν στο σύστημα μετά τον Μάιο του 2016, όταν έκλεισε η πρώτη αξιολόγηση.
Πρόκειται για το αποκαλούμενο «νέο χρήμα», δηλαδή κεφάλαια που ήρθαν από το εξωτερικό και εξαιρούνται από τους κεφαλαιακούς ελέγχους.
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/03/voutia-4-disek-evro-stis-katathesis-se-ligotero-apo-tris-mines/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.