Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Μετά από 40 χρόνια λειτουργίας κλείνει ένα από τα πιο θρυλικά μπαρ της Θεσσαλονίκης

LU

Ένα μπαρ δημιουργημένο στις αρχές του 1978, με στοιχεία που παρέπεμπαν σε pub του εξωτερικού, ετοιμάζεται να αποχαιρετίσει τους θαμώνες του.
Ο λόγος για το ''Λούκυ Λουκ'' (Πρ. Κορομηλά 58), το οποίο μετά από 40 χρόνια λειτουργίας μας καλεί σε ένα τελευταίο πάρτυ το Σάββατο 25 Μαρτίου από νωρίς το βράδυ μέχρι... νωρίς το επόμενο πρωί.
Όπως γράφουν οι διοργανωτές του σε σχετική ανακοίνωση στο facebook:
''Τέλος εποχής μετά από 40 χρόνια το θρυλικό λουκυ λουκ κλείνει τις πόρτες του και σας καλεί για ένα Τελευταίο (πάρτυ δεν το λες).ευχαριστούμε όλους όσους μας στήριξαν τα 3 τελευταία χρόνια σας περιμένουμε όλους!!!!! That's all folks''.
llllllll                                                                                                                                                                                        πηγή: http://www.huffingtonpost.gr/2017/03/17/life-mpar-thessaloniki_n_15425536.html?ncid=fcbklnkgrhpmg00000001

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.