Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Στους "4" του κυπέλλου ο Παναθηναϊκός - Νίκησε και στην Τρίπολη τον Αστέρα

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Με «υποθήκη» το 4-0 του πρώτου αγώνα, ο Παναθηναϊκός νίκησε και στην Τρίπολη τον Αστέρα με 1-0 και προκρίθηκε άνετα στους «4» του κυπέλλου Ελλάδας.
Το ποια ομάδα θα συνέχιζε στη διοργάνωση ήταν γνωστό μετά την αναμέτρηση στο «Απόστολος Νικολαΐδης». Απλά σήμερα στο «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης» ο Παναθηναϊκός «σφράγισε» το «εισιτήριο» για τους ημιτελικούς με την 4η νίκη του επί των Αρκάδων από την έναρξη της περιόδου σε ισάριθμα παιχνίδια.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.