Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Υπερσιβηρικός για τελικό ο Ολυμπιακός, 3-1 τη Γενισέι



Τα κορίτσια του Ολυμπιακού παίζοντας με πάθος απέναντι στη Γενισέι επιβλήθηκαν με 3-1 επί των Ρωσίδων και την Κυριακή (02/04) πάνε στη Σιβηρία για να διεκδικήσουν την πρόκριση στον τελικό του Challenge Cup.

Την εξαιρετική της πορεία συνέχισε η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού. Οι ερυθρόλευκες κάνοντας ένα σχεδόν αψεγάδιαστο παιχνίδι επιβλήθηκαν με 3-1 σετ επί της ρωσικής Γενισέι στου Ρέντη και έκαναν αποφασιστικό βήμα για την πρόκριση στον τελικό του Challenge Cup.
Ο Ολυμπιακός θα ταξιδέψει την Πέμπτη (30/3) για τη Σιβηρία και συγκεκριμένα για το Κράσνογιαρσκ, όπου την Κυριακή θα διεκδικήσει τη μεγάλη πρόκριση.
Πως προκρίνεται στον τελικό: Οι ερυθρόλευκες έχουν κάνει ένα σημαντικό βήμα για την πρόκριση τους στον τελικό και τώρα θέλουν δύο σετ στη Ρωσία για να τα καταφέρουν. Αν ηττηθούν με 3-0 ή 3-1 όλα θα κριθούν στο "χρυσό σετ", ενώ εάν χάσουν ακόμα και με 3-2 παίρνουν εκείνες την πρόκριση στον τελικό. Το ίδιο φυσικά ισχύει εάν πάρουν τη νίκη με οποιοδήποτε σκορ.
Το ματς: Ο Ολυμπιακός αντλώντας δύναμη από τον κόσμο του μπήκε εντυπωσιακά στο παιχνίδι. Με πιεστικό σερβίς πάνω στην Κουζνέτσοβα και με ελάχιστα λάθη οι παίκτριες του Κοβάτσεβιτς έκαναν ένα ιδανικό πρώτο σετ το οποίο κατέκτησαν εύκολα με 25-15.
Αντιστρόφως ανάλογη ήταν η εικόνα του δεύτερου σετ. Οι Ρωσίδες εβγαλαν αντίδραση στο παιχνίδι τους και με επιθετική αιχμή την Χάρελικ κατάφεραν να πάρουν το σετ και να φέρουν στα ίσα το ματς με 25-18.
Στο τρίτο σετ είχαμε ντέρμπι μέχρι τα μισά του. Οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι χέρι μέχρι τα μισά του. Τότε άρχισε το σερβίς του Ολυμπιακού να δημιουργεί και πάλι προβλήματα στην υποδοχή της Γενισέι και κυρίως στην Κουζνέτσοβα. Οι φιλοξενούμενες έμειναν κοντά στο σκορ μέχρι το 18-16 και από εκεί και πέρα οι ερυθρόλευκες έτρεξαν ένα επί μέρους 7-1 για να φτάσουν στην κατάκτηση του τρίτου σετ με 25-17.
Οι δύο ομάδες τα έδωσαν όλα στο τέταρτο σετ όπου είδαμε ένα μεγάλο ντέρμπι. Ο Ολυμπιακός κατάφερε να προηγηθεί με 16-13, αλλά οι Ρωσίδες απάντησαν με ένα 5-0 για να προηγηθούν με 18-16. Η Γενισέι με άσο της Περετκιέκο προηγήθηκε με 21-18, αλλά εκεί ήρθε η αντίδραση των ερυθρόλευκων. Τα σερβίς της Χριστοδούλου δημιούργησαν και πάλι πρόβλημα στην Κουζνέτσοβα και με δύο επιθέσεις της Μαλασάι ο Ολυμπιακός προηγήθηκε με 23-22!
Οι Ρωσίδες με δύο συνεχόμενα μπλοκ έφτασαν στο πρώτο σετ μπολ με 24-23, αλλά η Χίπε με δύσκολη επίθεση έδωσε παράταση στο σετ. Κάπου εκεί μίλησε όμως η Κατερίνα Γιώτα. Η κεντρική του Ολυμπιακού με ένα δύσκολο πρώτο χρόνο και έναν άσο έδωσε το προβάδισμα στον Ολυμπιακό με τη Χίπε να τελειώνει το ματς με μπλοκ στη Φρόλοβα για το 27-25.
Ολυμπιακός - Γενισέι 3-1
Τα σετ: 25-15, 18-25, 25-17, 27-25
Photo credits: Eurokinissi                                                                                                                     πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/Volley/ypersivhrikos-gia-teliko-o-olympiakos-3-1-th-genisei.4600378.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.