Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Βόλεϊ ανδρών: «Κόκκινη» επέλαση και τελικό ο Ολυμπιακός, 3-1 τον ΠΑΟΚ

«Κόκκινη» επέλαση και τελικό ο Ολυμπιακός, 3-1 τον ΠΑΟΚ

Μετά το πρωτάθλημα και το Λιγκ Καπ, ο Ολυμπιακός νίκησε τον ΠΑΟΚ (3-1 σετ) και στον ημιτελικό του Κυπέλλου στη Θεσσαλονίκη και προκρίθηκε πανηγυρικά στον τελικό, όπου θα αναμετρηθεί με την Κηφισιά.

Η ομάδα του Σλόμπονταν Μπόσκαν είχε πολλές λύσεις και με Αγκάμεζ, Τσούπκοβιτς να σηκώνουν το επιθετικό βάρος αλλά και τους Σουλτανόπουλο και Κόστα στο φιλέ κατάφερε να πάρει τη νίκη κόντρα σε ένα αρκετά νευρικό ΠΑΟΚ.




Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/bolei/320794-kokkine-epelase-kai-teliko-o-olympiakos-3-1-ton-paok

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.