Πανελλαδική απεργία και συγκέντρωση στις 13:00 έξω από το υπουργείο Εργασίας θα πραγματοποιήσουν αύριο οι νοσοκομειακοί και ελευθεροεπαγγελματίες γιατροί, ενάντια στον ασφαλιστικό νόμο.
Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος εκφράζει την υποστήριξή του στην 24ωρη απεργία που έχει προκηρύξει η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (ΟΕΝΓΕ) και καλεί τους γιατρούς, τόσο του δημοσίου, όσο και του ιδιωτικού τομέα, να συμμετάσχουν στην απεργία και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Περισσότερα στο http://tvxs.gr/news/ellada/panelladiki-24ori-apergia-ton-nosokomeiakon-giatron-tin-pempti
Φωτό από: Philenews
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.