Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Συνελήφθη ο 21χρονος που έκαψε τη σημαία στο Πολυτεχνείο


Ένας 21χρονος, που προσήχθη στην Υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφάλειας φέρεται ότι ομολόγησε ότι ήταν ο δράστης του καψίματος και ευτελισμού της ελληνικής σημαίας, κατά τη διάρκεια επεισοδίων που είχαν γίνει στο Πολυτεχνείο, στις 17 Νοεμβρίου 2016.

Παράλληλα στην ίδια αστυνομική επιχείρηση συνελήφθησαν, με τη διαδικασία του αυτοφώρου, ένας 20χρονος και 21χρονος Αλβανός, για παράβαση της vομοθεσίας περί ναρκωτικών, όπλων, φωτοβολίδων και βεγγαλικών.

Σημειώνεται, ότι στο πλαίσιο της συγκεκριμένης έρευνας εξακριβώθηκε η εμπλοκή συνολικά δεκαεννέα ατόμων σε υπόθεση κατοχής και διακίνησης ναρκωτικών στις περιοχές των Εξαρχείων και της Νέας Σμύρνης, αλλά και στη διάπραξη άλλων αδικημάτων.






Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.