Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Και το 2018 στον αέρα του Alpha το Happy Day!


    «Έχω συμβόλαιο με τον Alpha μέχρι το 2018 για την ίδια εκπομπή... Υπέγραψα πέρυσι διετές συμβόλαιο με προοπτική συν ένα...» , ανέφερε η Σταματίνα Ταιμτσιλη στην εκπομπή "Αλήθειες με τη Ζήνα" και συνέχισε:

    «Είμαι πολύ ευχαριστημένη, υπέγραψα ένα πολύ καλό συμβόλαιο πέρυσι... Επειδή πάντα στη ζωή μου ήμουν στα οικονομικά πολύ μεγάλος σκράπας, με την καλή έννοια...».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.