«Έχω συμβόλαιο με τον Alpha μέχρι το 2018 για την ίδια εκπομπή... Υπέγραψα πέρυσι διετές συμβόλαιο με προοπτική συν ένα...» , ανέφερε η Σταματίνα Ταιμτσιλη στην εκπομπή "Αλήθειες με τη Ζήνα" και συνέχισε:
«Είμαι πολύ ευχαριστημένη, υπέγραψα ένα πολύ καλό συμβόλαιο πέρυσι... Επειδή πάντα στη ζωή μου ήμουν στα οικονομικά πολύ μεγάλος σκράπας, με την καλή έννοια...».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.