Ο κ. Βαρουφάκης μίλησε για την εποχή του δημοψηφίσματος και το κλείσιμο των τραπεζών, επισημαίνοντας ότι γνώριζαν ότι θα συμβεί, αλλά έπρεπε να αντιδράσει η κυβέρνηση.
Κατηγόρησε τον Σόιμπλε ως υπαίτιο για το τρίτο μνημόνιο τονίζοντας ότι από την αρχή ήταν το σχέδιό του για να οδηγήσει την Ελλάδα στο Grexit.
Απαντώντας στο ερώτημα για το ενδεχόμενο να κατηγορηθεί για τους χειρισμούς του ως υπουργός οικονομικών, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ας με πάνε στο Ειδικό δικαστήριο αν “κοτάνε”. Θα είναι μεγάλη ευκαιρία να ακουστεί επιτέλους η αλήθεια».
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=587163&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.