Η Ζήνα Κουτσελίνη φιλοξενήθηκε το βράδυ της Πέμπτης στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου και μίλησε για την τηλεόραση.
«Όταν βγήκα πολλοί ήταν αυτοί που είπαν ότι δεν θα τα καταφέρω... Και βλέπανε τα νούμερα και μετρούσαν 8,9... Εγώ στο 8 γίνομαι πιο δυνατή» είπε η ίδια, ενώ αποκάλυψε και πως της είχε ξαναγίνει πρόταση για να παρουσιάσει εκπομπή και είχε αρνηθεί.
Δείτε το απόσπασμα...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.