
Η πρώτη εβδομάδα «μονομαχίας» του Νίκου Χατζηνικολάου και του Αντώνη Σρόιτερ τελείωσε και τα μηχανάκια της AGB ανέδειξαν το νικητή με βάση τα νούμερα της τηλεθέασης που κατάφερε να πετύχει ο καθένας τους.
Ωστόσο μια νέα εβδομάδα μόλις ξεκίνησε. Έτσι σύμφωνα με τα καθαρά ποσοστά τηλεθέασης το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 σημείωσε 24,1% αφήνοντας αυτό του ALPHA αρκετές μονάδες πίσω αφού σημείωσε 16,5%.
πηγή: http://www.tvnea.com/2017/02/vs.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.