Ο Πολ Πιρς πάτησε για τελευταία φορά το παρκέ του ΤD Garden και αποθεώθηκε κατά τη λήξη της αναμέτρησης με τους Κλίπερς.
Οι Σέλτικς υποδέχτηκαν για τελευταία φορά τον Πολ Πιρς και πέρασε στο παιχνίδι για τα τελευταία δευτερόλεπτα για να ευστοχήσει σε τρίποντο! Το παιχνίδι τελείωσε κι όλο το γήπεδο σηκώνεται για να τον αποθεώσει!
Paul Pierce enters the game for the final time in Boston and he drains the 3!
Amazing
(Via @clippittv)


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.