Η Βίκυ Καγιά μίλησε στην κάμερα της εκπομπής "Αλήθειες με τη Ζήνα" για την επιτυχία του "Shopping Star", αλλά και τη μονάκριβη κορούλα της, Μπιάνκα.
Η παρουσιάστρια ρωτήθηκε, μεταξύ άλλων, για το γεγονός ότι το "Shopping Star" περνά συχνά την Ελένη Μενεγάκη στο νεανικό κοινό, λέγοντας «Εκτιμώ πάρα πολύ την Ελένη την ξέρω χρόνια... Είναι μια πολύ όμορφη και λαμπερή γυναίκα, που δεν θεωρώ ότι είναι δίκιο να λέμε πήραμε τα νούμερα, δεν πήραμε τα νούμερα... Είναι ένα format τελείως καινούργιο, είναι στο τέλος της εκπομπής της και είναι λογικό να ανέβει να κατέβει κάτι μετά από τόσα χρόνια...».
Δείτε το απόσπασμα...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.