Οπαδοί της Σάλκε επέδειξαν ξανά προκλητική συμπεριφορά απέναντι σε αυτούς του ΠΑΟΚ στο Γκελζενκίρχεν.
Μετά τα… 50ευρα που κουνούσαν επιδεικτικά στους «φτωχούς» Έλληνες στον αγώνα της Τούμπας, οι οπαδοί της Σάλκε προκάλεσαν και στη ρεβάνς με τον ΠΑΟΚ στο Γκελζενκίρχεν.
Στις κερκίδες των γηπεδούχων υπήρχαν αρκετές σημαίες των Σκοπίων, αλλά και ένα μεγάλο πανό που ανέγραφε: «Γαμ@$#νοι οπαδοί του ΠΑΟΚ, φύγετε από εδώ».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/prokliseis-opadwn-tis-salke-me-simaies-skopiwn-kai-ubreis-pics/3335345
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.