Ο Κώστας Τζιβελέκας αποτελεί ένα μαχητή του μπάσκετ και της ζωής, και εδώ και λίγο διάστημα έχει αναβιώσει τον σύλλογο, με το τμήμα μπάσκετ να ανεβαίνει μια μια της κατηγορίες, όντας πλέον μια ανάσα από την Β’ ΕΣΚΑ.
Χθες (Κυριακή 12/2) το πρωί ο ΑΟ Δάφνης έκοψε την ετήσια πίτα του, με το superbasket.gr να έχει την τιμή να προσκληθεί από τον πρόεδρο και να παραβρίσκεται, έχοντας να σας παρουσιάσει σε ρεπορτάζ που θα ακολουθήσει πλούσιο φωτογραφικό υλικό.
Το κλειστό «Μιχάλης Μουρούτσος» γέμισε με πολλά παιδιά, χαρούμενα και γελαστά πρόσωπα, ενώ το παρών έδωσε η διοικητική αρχή του Δήμου Δάφνης – Υμηττού, ενώ τιμήθηκαν οι Σάββας Νικητάκης και Παναγιώτης Καυκής.
Αναλυτικά:
Παρουσία όλων των αθλητών των ακαδημιών του συλλόγου, της Δημοτικής Αρχής, παραγόντων και φίλων, ο Α.Ο. Δάφνης πραγματοποίησε στο Κλειστό Γυμναστήριο «Μιχ. Μουρούτσος» την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας. Το παρών έδωσαν μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Δάφνης – Υμηττού κ. Μιχάλης Σταυριανουδάκης, οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Χαρίσης, Μινακάκης, ο δημοτικός σύμβουλος κ. Αναστασόπουλος, ο εκπρόσωπος της ΕΣΚΑ κ. Κάρδαρης, ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων 1ου Γυμν. Δάφνης κ. Κανετάκης και ο Γενικός Γραμματέας του Α.Ο. Αμύντα κ. Ηλιόπουλος. Την «ζεστή» εκδήλωση προλόγισε ο πρόεδρος του Α.Ο. Δάφνης κ. Κωνσταντίνος Τζιβελέκας, ο οποίος αναφέρθηκε στο έργο που επιτελείται στον αναγεννημένο σύλλογο σε επίπεδο ακαδημιών, οι οποίες αριθμούν 300 παιδιά, αλλά και στις επιτυχίες των παιδικών, εφηβικών, ανδρικών και γυναικείων ομάδων. Στη συνέχεια βραβεύτηκαν αθλητές και παράγοντες που έχουν προσφέρει στον Α.Ο. Δάφνης. Συγκεκριμένα, ο αθλητής των ακαδημιών Νίκος Δούναβης ο οποίος πρώτευσε πανελλαδικώς σε διαγωνισμό του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο παλαιός παράγοντας της ομάδας Γιώργος Νούσκαλης, ο φυσικοθεραπευτής Παντελής Κυριάκης, η αθλήτρια της γυναικείας ομάδας Στάλα Κοτσιρέα για την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος με την Εθνική ομάδα κωφών. Από τις ξεχωριστές στιγμές της εκδήλωσης ήταν η βράβευση του βετεράνου πλέον καλαθοσφαιριστή Σάββα Νικητάκη ο οποίος προσέφερε τα μέγιστα στους «κιτρινόμαυρους» και με τους οποίους αγωνίστηκε για δύο χρόνια στο πρωτάθλημα της Α2 Εθνικής κατηγορίας. Επίσης, βραβεύτηκε για τη συνολική του προσφορά στο Ελληνικό μπάσκετ, ο διεθνής άσσος Παναγιώτης Καυκής, ο οποίος αγωνίζεται στην ομάδα του Α.Σ.Ε. Δούκα και στη πλούσια καριέρα του έχει φορέσει μεταξύ άλλων τις φανέλες των Πανιωνίου, Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ. Η εκδήλωση έκλεισε υπό το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκόμενων στην ανδρική ομάδα του Α.Ο. Δάφνης, η οποία τιμήθηκε για την περσινή κατάκτηση της ανόδου στην Γ΄ ΕΣΚΑ, με την ευχή να υπάρχει και του χρόνου ανάλογη βράβευση…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.