Επίδειξη… πολιτισμού από τους παίκτες της Γκραν Κανάρια, καθώς έκαναν το γνωστό «Pasillo» στους φετινούς Κυπελλούχους Ισπανίας της Ρεάλ Μαδρίτης.
Το απόλυτο Fairplay έκαναν οι παίκτες της Γκραν Κανάρια, καθώς τίμησαν τους συναδέλφους τους της Ρεάλ Μαδρίτης για το Κύπελλο Ισπανίας που κατέκτησαν φέτος, με το γνωστό «Pasillo».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.