Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Non-stop παροξυσμός από τους οπαδούς της ΑΕΚ για Ολυμπιακό!

«Έσπασαν» το φράγμα των 10.000 εισιτηρίων για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό οι οπαδοί της ΑΕΚ. 

Non-stop παροξυσμός από τους οπαδούς της ΑΕΚ για Ολυμπιακό!

Συνεχίζεται με γοργούς αλλά κι άκρως ικανοποιητικούς ρυθμούς η προπώληση των εισιτηρίων του ντέρμπι της ΑΕΚ απέναντι στον Ολυμπιακό στις 19 Φεβρουαρίου στο ΟΑΚΑ

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της «κιτρινόμαυρης» ΠΑΕ, που περιλαμβάνει και την… κίνηση του Σαββάτου, ο κόσμος της ομάδας έσπασε το «φράγμα» των 10.000 εισιτηρίων (10.500 πάνω-κάτω). 

Την Κυριακή η προπώληση θα συνεχιστεί μόνο μέσω internet καθώς τα εκδοτήρια θα είναι κλειστά και θα ανοίξουν και πάλι την Δευτέρα.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/Non-stop-paroksusmos-apo-tous-opadous-tis-aek-gia-olumpiako/3332052

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.