Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Απίθανο σκηνικό στο "Nick Gallis Hall" - Γελούσαν μέχρι και οι παίκτες με αυτά που έγιναν!

Απιθανο σκηνικό στο "Nick Gallis Hall" - Γελούσαν μέχρι και οι παίκτες με αυτά που έγιναν!

Άντε να εξηγήσει κανείς στους καλαθοσφαιριστές Παναθηναϊκού και Άρη το γιατί άργησε τόσο πολύ να ξεκινήσει ο τελικός...

Το απίστευτο μπάχαλο σχετικά με τη διεξαγωγή ή μη του τελικού Κυπέλλου μεταξύ Παναθηναϊκού και Άρη είχε ως θύματα το ίδιο το μπάσκετ, αλλά και τους παίκτες των δυο ομάδων, οι οποίοι δεν φταίνε σε τίποτα!
Έτσι, βλέποντας όλα αυτά τα τραγελαφικά με την καθυστέρηση και την κάκιστη συνεννόηση, δεν ήξεραν πως αλλιώς να αντιδράσουν και το έχουν ρίξει στο γέλιο.
Μιλάνε μεταξύ τους στο παρκέ και αστειεύονταν με όλα αυτά που συνέβαιναν. Μια έκαναν προθέρμανση για να ξεκινήσει το παιχνίδι, μια πήγαιναν στα αποδυτήρια και… φτου κι από την αρχή!
Εντάξει, οι Έλληνες είναι κάπως πιο «ψυλλιασμένοι» με όλα αυτά, αλλά οι ξένοι; Εδώ που τα λέμε, τι άλλο μπορούσαν να κάνουν εκτός από το να γελάνε με τα χάλια μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.