Την πρόθεσή του να αναλάβει διοικητικό ρόλο σε κάποια ομάδα μετά το τέλος της καριέρας του στο NBA, αποκάλυψε ο Κέβιν Ντουράντ.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο σμολ φόργουορντ των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, όνειρό του είναι να έχει ρόλο είτε general manager, είτε ιδιοκτήτη κάποια ομάδας στο μέλλον.
«Θέλω να γίνω GM, θέλω να είμαι ιδιοκτήτης μιας ομάδας. Ελπίζω να έχω μια ομάδα και να την «τρέχω». Είναι κάτι διασκεδαστικό για έναν άνθρωπο που ξέρει αυτό το κομμάτι των επιχειρήσεων», υπογράμμισε ο πρώην παίκτης των Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.