Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

«Έπιασε» όριο για Ευρωπαϊκό ο Μπανιώτης

Το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου του Βελιγραδίου «έπιασε» το Σάββατο στο ύψος ο Κώστας Μπανιώτης. 

«Έπιασε» όριο για Ευρωπαϊκό ο Μπανιώτης

Ο Έλληνας πρωταθλητής ξεπέρασε τα 2.26 στο μίτινγκ του Χουστοπέτσε στη Σλοβακία και πήρε την πρώτη θέση στον αγώνα. Ο Μπανίωτης ξεκίνησε με επιτυχημένα άλματα στα 2.10, 2.15 και 2.20, πέρασε με τη δεύτερη τα 2.23 και με την τρίτη τα 2.26 μέτρα. 

Έπειτα, επέλεξε να αφήσει τα 2.28 και να δοκιμάσει στα 2.30, όμως η μοναδική του προσπάθεια εκεί δεν ήταν επιτυχημένη.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/epiase-orio-gia-eurwpaiko-o-mpaniwtis/3330075

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.