Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Οι αγρότες κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους – Αποφάσισαν διαδηλώσεις σε κάθε νομό



Δεν το βάζουν κάτω οι αγρότες όπου μετά από πανελλαδική σύσκεψη που έγινε στη Νίκαια αποφάσισαν κλιμάκωση των κινητοποιήσεών τους. Την προσεχή Τρίτη 14 Φεβρουαρίου, λοιπόν, θα γίνει συλλαλητήριο στην Αθήνα, αλλά και διαδηλώσεις σε κάθε νομό έξω από υποκαταστήματα του ΕΛΓΑ και του ΟΓΑ. Στη σύσκεψη συμμετείχαν εκπρόσωποι από 35 μπλόκα 11 ομοσπονδίες και δεκάδες επιτροπές αγώνα από όλη την Ελλάδα.
Οι αγρότες στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε από την Πανελλαδική επιτροπή των μπλόκων, ζήτησαν συνάντηση με τα συναρμόδια υπουργεία (Αγροτικής ανάπτυξης, Οικονομικών, Εργασίας και Περιβάλλοντος) την Παρασκευή 10/2, τονίζοντας πως σκοπό έχουν να κατατεθούν τα αιτήματα τους ώστε η κυβέρνηση να τα υλοποιήσει.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.