Την προηγούμενη εβδομάδα η διοίκηση του Πανιωνίου απεύθυνε κάλεσμα στον κόσμο της ομάδας ώστε να βρεθεί στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης και να στηρίξει τους "κυανέρυθρους" στο ματς με την Ξάνθη ώστε να πάρει το τρίποντο.
Ο κόσμος ανταποκρίθηκε καθώς περισσότεροι από 5.000 φίλοι του Πανιωνίου βρέθηκαν στο γήπεδο και χειροκρότησαν τους παίκτες του Βλάνταν Μιλόγεβιτς στην προσπάθεια τους.
Για τον λόγο αυτό η ΠΑΕ Πανιώνιος εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία θέλησε να ευχαριστήσει τον κόσμο για την παρουσία του και ζήτησε να σταθούν στην ομάδα και στο ματς με τον Ηρακλή:
"Η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τον 12ο παίχτη της ομάδας μας, ο οποίος ήταν ο υπέροχος κόσμος μας.
Η παρουσία των φιλάθλων ήταν καταλυτική και βοήθησε τους παίχτες της ομάδας μας στην επίτευξη της μεγάλης αυτής νίκης. Το γήπεδο θύμιζε μία πραγματική γιορτή και γι’αυτό το λόγο η ΠΑΕ ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ θέλει να εκφράσει την ευγνωμοσύνη και την αγάπη της!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.