Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Οι αγρότες συνεχίζουν τα μπλόκα

agrotes
Στον 24ωρο αποκλεισμό του τελωνείου Κρυσταλλοπηγής, στα σύνορα της Ελλάδας με την Αλβανία, αποφάσισαν να προχωρήσουν εντός των επόμενων ημερών αγρότες και κτηνοτρόφοι των Πρεσπών, όπως προέκυψε από χθεσινοβραδινή τους συνάντηση. «Ακόμη δεν είναι ανακοινώσιμο το πότε ακριβώς θα γίνει η συγκεκριμένη κινητοποίηση» ανέφερε αγρότης στην περιοχή.
Στο μεταξύ, το πρόγραμμα δράσεων των αγροτών και κτηνοτρόφων στη Δυτική Μακεδονία αφορά μεταξύ άλλων την πραγματοποίηση σήμερα Παναγροτικού Συλλαλητηρίου στο κέντρο της Καστοριάς, με τον πρόεδρο του Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Καστοριάς των δημητριακών και κτηνοτροφικών προϊόντων του νομού, Δημήτρης Μόσχο, να απευθύνει εκ νέου κάλεσμα προς όλους του πολίτες, από όποια επαγγελματική τάξη και αν προέρχονται, προκειμένου να συμμετάσχουν.
Υπενθυμίζεται ότι αγρότες και κτηνοτρόφοι Καστοριάς έστησαν από τις 30/1 μπλόκο στο 'Αργος Ορεστικό, δηλαδή στον κάθετο άξονα επί της Εγνατίας οδού, στο δρόμο που οδηγεί στο τελωνείο Κρυσταλλοπηγής, στα σύνορα της Ελλάδας με την Αλβανία.
Στήθηκε χθες το αγροτικό μπλόκο στα Γρεβενά και συγκεκριμένα στην πρώτη έξοδο προς την Εγνατία Οδό με κατεύθυνση τα Ιωάννινα. Στο Καλονέρι Βοείου, στήθηκε το μπλόκο της Αγίας Κυριακής, στον κάθετο άξονα επί της Εγνατίας οδού, από τη διασταύρωση Σιάτιστας, ενώ θέση πήραν και αγρότες και κτηνοτρόφοι του Αμυνταίου, στον κόμβο Αντιγόνου, στην εθνική οδό Φλώρινας-Έδεσσας.

Διαβάστε περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/02/i-agrotes-sinechizoun-ta-bloka/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.