Η καλύτερη ομάδα στον τραγικό αγωνιστικό χώρο των «Ζωσιμάδων» (Παναθηναϊκός) δεν έφυγε νικήτρια στην αναμέτρηση με τον ΠΑΣ Γιάννινα (1-1) για την 19η αγωνιστική της Super League.
Ο Παναθηναϊκός έκανε το καλύτερο εφετινό του παιχνίδι μακριά από την Αθήνα και από την ημέρα που ανέλαβε την ομάδα ο Μαρίνος Ουζουνίδης. Δεν έφυγε με το «τρίποντο» από την πρωτεύουσα της Ηπείρου για δύο λόγους:
Πρώτα-πρώτα από το διαιτητικό λάθος του βοηθού του Τζήλου, στην φάση του γκολ με το οποίο προηγήθηκε ο ΠΑΣ Γιάννινα, καθώς ο σκόρερ, Κόντε, ήταν σε εμφανή θέση οφσάινγτ.
Ο δεύτερος λόγος είχε να κάνει με την αναποτελεσματικότητα που επέδειξαν οι φιλοξενούμενοι στην τελική τους προσπάθεια. Η ομάδα του Ουζουνίδη έχασε σωρεία κλασικών ευκαιριών, είχε δοκάρι και τελικά το μόνο που πέτυχε ήταν να «σώσει την παρτίδα», με το τυχερό γκολ του Μπεργκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.