Ένα τρομερό ρεκόρ σαράντα ετών και βάλε των Σέλτικς έσπασε Αζάια Τόμας με τους 29 πόντους που σημείωσε στο ματς με τους Μπουλς.
Ιστορικό βράδυ για τον Αζάια Τόμας στο Σικάγο. Ο γκαρντ των Σέλτικς σημείωσε 29 πόντους στην αναμέτρηση με τους Μπουλς και πέτυχε ένα τρομερό ρεκόρ.
Με αυτόν τον τρόπο έγινε ο πρώτος παίκτης της ομάδας της Βοστόνης που σημείωσε 20 και περισσότερους πόντους σε 41 σερί ματς. Έτσι, κατέρριψε την επίδοση του Τζον Χάβλιτσεκ που κρατούσε από τη σεζόν 1971-1972.
Με αυτόν τον τρόπο έγινε ο πρώτος παίκτης της ομάδας της Βοστόνης που σημείωσε 20 και περισσότερους πόντους σε 41 σερί ματς. Έτσι, κατέρριψε την επίδοση του Τζον Χάβλιτσεκ που κρατούσε από τη σεζόν 1971-1972.


Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.