Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο μίλησε για την εμπειρία του από το All Star Game αλλά και τη μάχη που δίνει το Μιλγουόκι για να περάσει στα playoffs
Ο “Greek Freak” μετά τη νίκη επί των Σανς τόνισε ότι: “Απλά παίξαμε δυνατά στην άμυνα, κυκλοφορήσαμε την μπάλα πιο γρήγορα και εμπιστευτήκαμε ο ένας τον άλλο. Χάσαμε τον Πάρκερ με τραυματισμό και θα πρέπει να βγούμε όλοι μπροστά. Να παλέψουμε και να είμαστε ενωμένοι για να πάμε στα πλέι-οφ.”
Όσο για την παρουσία του στο All Star Game της Νέας Ορλεάνης, είπε: “Ήταν μια σπουδαία, απίστευτη εμπειρία, έχοντας στο πλευρό μου και την οικογένειά μου. Και μόνο που ήμουν με τον Λεμπρόν, τον Μπάτλερ, τον Μέλο, τον Κάιρι στα αποδυτήρια, ήταν πολύ ωραίο. Είπα στον προπονητή πως θα παίξω δυνατά.”
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.