Εκτός οικονομικής λογικής χαρακτήρισε η Έφη Αχτσιόγλου την απαίτηση του ΔΝΤ για περαιτέρω νομοθέτηση μέτρων.
Τα πρωτογενή πλεονάσματα που πέτυχε η χώρα σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούν προληπτικά μέτρα, είπε μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ η υπουργός Εργασίας. Δεν υπάρχει λογική στην απαίτηση από μια κυβέρνηση που υλοποιεί όσα έχουν συμφωνηθεί να νομοθετήσει μέτρα για μετά τη λήξη του προγράμματος.
Σε ό,τι αφορά στις συντάξεις η κ. Αχτσιόγλου τόνισε ότι δεν τίθεται θέμα προσωπικής διαφοράς, δεν πρόκειται να δεχθεί μείωση συντάξεων. Είπε μάλιστα ότι ο νόμος δεν προβλέπει κατάργησή της και κακώς κάποιοι διακινούν σενάρια πως ούτως ή άλλως αυτή θα καταργηθεί.
Στο θέμα των αναγκαστικών μέτρων κατά όσων έχουν χρέη στα Ταμεία η Υπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση εφαρμογής μέτρων εναντίον οφειλετών με χρέη κάτω από 5.000 ευρώ. Το έλλειμμα του ΕΦΚΑ, σύμφωνα με την υπουργό Εργασίας μέσα στο έτος αναμένεται να μειωθεί σημαντικά, αν δεν πέσει στο μισό.
Για την ανεργία η Ε. Αχτσιόγλου, ανέφερε ότι υπάρχουν ελπιδοφόρα στοιχεία από την πλευρά της ανάπτυξης, αυτό σε συνδυασμό με την πάταξη της μαύρης εργασίας αλλά και τα προγράμματα ενίσχυσης της εργασίας θα οδηγήσουν σε σημαντική βελτίωση.
Σε ό,τι αφορά στην αξιολόγηση η υπουργός ανέφερε πως υπάρχουν διαφωνίες με τους δανειστές τονίζοντας πως η κυβέρνηση επιμένει στο θέμα των συλλογικών συμβάσεων καθώς μόνο αυτές μπορούν να επαναφέρουν την αγορά εργασίας σε μια κανονικότητα.
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/αχτσιόγλου-υλοποιούμε-τα-συμφωνηθέν/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.