Για άλλη μια χρονιά οπαδοί, αθλητές και μέλη από όλες τις διοικήσεις των τμημάτων του Ολυμπιακού έδωσαν το «παρών» στο μνημόσυνο για τα θύματα της Θύρας 7.
Και οι φίλοι του Ολυμπιακού δεν μπορούν να μην αφιερώσουν ένα μεσημέρι για να δώσουν το «παρών» στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου «Γ. Καραϊσκάκης» στο μνημόσυνο για τα θύματα της Θύρας 7, της μεγαλύτερης τραγωδίας του ελληνικού αθλητισμού.
Έτσι και σήμερα ήταν εκεί. Οπαδοί, αθλητές, στελέχη των διοικήσεων από όλα τα τμήματα του Ολυμπιακού συγκεντρώθηκαν στο φαληρικό γήπεδο για να τελέσουν το μνημόσυνο για τα 21 θύματα της Θύρας 7.
Το «παρών» έδωσαν ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Βαγγέλης Μαρινάκης, οι πρόεδροι της ΚΑΕ, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, διοικούντες από τον ερασιτεχνη και σύσσωμα τα αγωνιστικά τμήματα ποδοσφαίρου, μπάσκετ καθώς και εκπρόσωποι από όλα τα άλλα του Ερασιτέχνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.