Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Δεν τους ξεχνούν ποτέ!

Για άλλη μια χρονιά οπαδοί, αθλητές και μέλη από όλες τις διοικήσεις των τμημάτων του Ολυμπιακού έδωσαν το «παρών» στο μνημόσυνο για τα θύματα της Θύρας 7

Δεν τους ξεχνούν ποτέ!

Έχουν περάσει τριανταέξι χρόνια... Μία τέτοια τραγωδία όμως δεν μπορεί να λησμονηθεί. 

Και οι φίλοι του Ολυμπιακού δεν μπορούν να μην αφιερώσουν ένα μεσημέρι για να δώσουν το «παρών» στον περιβάλλοντα χώρο του γηπέδου «Γ. Καραϊσκάκης» στο μνημόσυνο για τα θύματα της Θύρας 7, της μεγαλύτερης τραγωδίας του ελληνικού αθλητισμού. 

inner
Έτσι και σήμερα ήταν εκεί. Οπαδοί, αθλητές, στελέχη των διοικήσεων από όλα τα τμήματα του Ολυμπιακού συγκεντρώθηκαν στο φαληρικό γήπεδο για να τελέσουν το μνημόσυνο για τα 21 θύματα της Θύρας 7

inner


Σε έντονα φορτισμένο κλίμα, το μνημόσυνο άρχισε λίγο μετά τις 13:30 και ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 15:00 με την κατάθεση στεφάνων στο μνημείο της Θύρας 7

inner
Το «παρών» έδωσαν ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Βαγγέλης Μαρινάκης, οι πρόεδροι της ΚΑΕ, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, διοικούντες από τον ερασιτεχνη και σύσσωμα τα αγωνιστικά τμήματα ποδοσφαίρου, μπάσκετ καθώς και εκπρόσωποι από όλα τα άλλα του Ερασιτέχνη. 

inner
inner
inner
inner
inner
inner
inner
inner
inner
inner
inner
inner
inner
inner


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.