Ξεκίνησε σήμερα το πρωί η διαδικασία μεταφοράς από το ΕΚΑΒ ατόμων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού σε δομές όπου θα διανυκτερεύσουν και θα φιλοξενηθούν μέχρι να λήξει η επιχείρηση απενεργοποίησης της βόμβας του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στο Κορδελιό, στη δυτική Θεσσαλονίκη.
Το έργο της απενεργοποίησης και ασφαλούς μεταφοράς της βόμβας έχει αναλάβει η ομάδα ναρκαλιείας 112, που έχει απενεργοποιήσει δεκάδες παρόμοιες βόμβες στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, κατά μήκος του αγωγού φυσικού αερίου ΤΑΡ και σε άλλες περιοχές.
Γύρω από το σημείο όπου εντοπίστηκε η βόμβα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου στο Κορδελιό δύναμη του στρατού δημιούργησε ανάχωμα με σακιά από άμμο.
Η αστυνομία έχει ενημερώσει τους αρμόδιους ότι θα περιφρουρήσει την επιχείρηση με 1.000 αστυνομικούς και θα τοποθετήσει κορδέλα μήκους τριάντα χιλιομέτρων για να καλύψει όλη την περιφέρεια της ζώνης εκκένωσης, που θα αναπτυχθεί, σε ακτίνα 1.900 μέτρων, από το σημείο που βρέθηκε η βόμβα.
Περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2017/02/vomva-sto-kordelio-se-domes-filoxenias-metaferonte-atoma-efpathon-omadon/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.