Όλοι οι Δικηγορικοί Σύλλογοι της χωράς -μετά τους γιατρούς (Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο και Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών)- να προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του νέου ασφαλιστικού νόμου, αποφάσισε σήμερα η Ολομέλεια των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας της συνεδρίασε στην Αθήνα.
Οι δικηγόροι θα υποστηρίξουν ενώπιον του ΣτΕ την αντισυνταγματικότητα του ασφαλιστικού νόμου 4387/2016 και για το λόγο αυτό συγκρότησαν ομάδα δικηγόρων και καθηγητών Πανεπιστημίων των Νομικών Σχολών.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.eleftherostypos.gr/ellada/75752-sto-ste-katafeygoyn-oi-dikigoroi-gia-to-asfalistiko/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.