Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

Στο ΣτΕ καταφεύγουν οι δικηγόροι για το ασφαλιστικό


Όλοι οι Δικηγορικοί Σύλλογοι της χωράς -μετά τους γιατρούς (Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο και Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών)- να προσφύγουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του νέου ασφαλιστικού νόμου, αποφάσισε σήμερα η Ολομέλεια των προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας της συνεδρίασε στην Αθήνα.
Οι δικηγόροι θα υποστηρίξουν ενώπιον του ΣτΕ την αντισυνταγματικότητα του ασφαλιστικού νόμου 4387/2016 και για το λόγο αυτό συγκρότησαν ομάδα δικηγόρων και καθηγητών Πανεπιστημίων των Νομικών Σχολών.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.