Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Κόντρα στην Μπεσίκτας ο Ολυμπιακός!

"Πόλεμος" ξανά στην Τουρκία! Κόντρα στην Μπεσίκτας ο Ολυμπιακός!
Μετά την Οσμάνλισπορ, ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει και στη φάση των "16" τουρκική ομάδα! Αυτή τη φορά κόντρα στην πρωταθλήτρια Μπεσίκτας!

Με την Άντερλεχτ το ΑΠΟΕΛ!

---Πρώτο παιχνίδι για τους «ερυθρόλευκους» στο Καραϊσκάκη στις 9 Μαρτίου. Στις 16 Μαρτίου ο επαναληπτικός αγώνας στην Κων/πολη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.