Μετά την Οσμάνλισπορ, ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει και στη φάση των "16" τουρκική ομάδα! Αυτή τη φορά κόντρα στην πρωταθλήτρια Μπεσίκτας!
Με την Άντερλεχτ το ΑΠΟΕΛ!
---Πρώτο παιχνίδι για τους «ερυθρόλευκους» στο Καραϊσκάκη στις 9 Μαρτίου. Στις 16 Μαρτίου ο επαναληπτικός αγώνας στην Κων/πολη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.