
Να κυκλοφορήσουν αύριο, Τετάρτη, τα “Νέα” και στη συνέχεια να δηλώσουν αδυναμία έκδοσης, αποφάσισαν οι εργαζόμενοι του ΔΟΛ στη συνέλευσή τους η οποία ολοκληρώθηκε πριν από λίγο.
Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία των “Νέων”, αποφασίστηκε, από τους λίγους πλέον εναπομείναντες, να συνεχιστεί η επαφή της επιτροπής εργαζομένων με τα κόμματα για να πειστούν να ψηφιστεί η τροπολογία για ενδιάμεση χρηματοδότηση των υπερχρεωμένων ΜΜΕ η οποία εντάσσεται στο πλαίσιο του Νόμου για τα κόκκινα δάνεια.
πηγή: parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.