Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Αναβλήθηκε το Θέλτα-Ρεάλ

Λόγω ζημιάς στο στέγαστρο του «Μπαλαΐδος» που θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την ακεραιότητα των θεατών, αποφασίστηκε η αναβολή του αυριανού Θέλτα-Ρεάλ Μαδρίτης.

Αναβλήθηκε το Θέλτα-Ρεάλ

Δεύτερο παιχνίδι που δεν θα διεξαχθεί αυτή την αγωνιστική στη La Liga

Μετά, λοιπόν, το Λα Κορούνια-Μπέτις που αναβλήθηκε λόγω κακοκαιρίας, κάτι αντίστοιχο συνέβη και με το Θέλτα-Ρεάλ Μαδρίτης, το οποίο ήταν προγραμματισμένο για το βράδυ της Κυριακής (5/2, 21:45). 

Όπως ανακοινώθηκε και επίσημα, υπάρχει ζημιά σε ένα στέγαστρο του «Μπαλαΐδος» και φυσικά οι αρχές άναψαν «κόκκινο» στη διεξαγωγή της αναμέτρησης, αφού θα ήταν επικίνδυνο για την ακεραιότητα του κόσμου. 

Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό το πότε θα οριστεί το ματς κι ενώ υπενθυμίζεται πως η βασίλισσα «χρωστά» κι άλλο ένα, λόγω της παρουσίας της στο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων τον Δεκέμβρη.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/anablithike-to-thelta-real/3330059

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.