Το έχει δει καλά το έργο ο Πορτογάλος προπονητής!
Γιατί σύμφωνα με το ρεπορτάζ από την προπόνηση του Ολυμπιακού, ο Μπέντο έχει καταλάβει ότι οι αμυντικοί της τουρκικής ομάδας κάνουν εύκολα λάθος μέσα στην αντίπαλη περιοχή και συχνά δίνουν πέναλτι στον αντίπαλο!
Για αυτό και ζήτησε από όλους τους παίκτες χθες να εκτελέσουν πέναλτι, καθώς ο τελευταίος που το είχε κάνει ήταν ο Τσόρι (τον περασμένο Σεπτέμβρη) και από τότε δεν έχει καθερωθεί κάποιος συγκεκριμένος για να το κάνει...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.